معاون هماهنگ کننده ارتش مطرح کرد: نیروهای مسلح، در خط مقدم تحقق شعار سال

معاون هماهنگ کننده ارتش مطرح کرد: نیروهای مسلح، در خط مقدم تحقق شعار سال

سیاری با اشاره به شعار سال، گفت: نیروهای مسلح در خط مقدم تحقق شعار جهش تولید هستند.

نیروهای مسلح در خط مقدم تحقق شعار سال هستندبه نقل از خبرنگاران جوان، امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به نامگذاری سال جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب در خصوص تحقق شعار سال، گفت: معتقدم در تمام سال‌هایی که مقام معظم رهبری نامگذاری کردند، نیرو‌های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران در اجرای این شعار‌ها همیشه پیشگام بوده است؛ مثلاً سال ۹۸ که سال رونق تولید بود شاهد فعالیت‌های چشم‌گیر نیرو‌های مسلح در این موضوع بودیم.

او افزود: از پیروزی انقلاب تاکنون همه در حال تولید هستیم؛ به همین جهت در بحث تامین نیازمندی‌های دفاعی در منطقه امروز دست نیاز به سوی دیگران دراز نمی‌کنیم، زیرا نیازمندی‌های دفاعی خود را تولید کرده‌ایم.

معاون هماهنگ کننده ارتش اظهار کرد: در سال گذشته که سال رونق تولید نامگذاری شده بود ما در خط اول تولید بودیم و واقعاً در صنایع سازنده به ویژه وزارت دفاع و در سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیرو‌ها در ارتش و دیگر نیرو‌های مسلح به خوبی پیش رفته‌ایم. قطعاً بدانید در سال جاری که با عنوان جهش تولید نامگذاری شده است باز هم خط مقدم در تولید و پیشرو در این جبهه حتماً نیرو‌های مسلح هستند.

امیر سیاری تصریح کرد: ما حتماً در سال ۹۹ می‌توانیم دستاورد‌های جدیدی را در نیرو‌های مسلح و ارتش رونمایی کنیم که نشان دهد در سال جدید که با عنوان جهش تولید نامگذاری شده است، اقدامات ارزشمندی انجام می‌شود و این سیاست و این خط مشی را دنبال می‌کنیم.

منبع : خبرنگاران جوان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: معاون هماهنگ کننده ارتش نیروهای مسلح خط مقدم تحقق شعار سال امیر سیارینیرو‌های مسلح ارتش
[ یک شنبه 24 فروردين 1399 ] [ 23:9 ] [ فاتح ]
[ ]